piątek, 3 marca 2017

VIOLET GREY







Seks w Wielkim Mieście sprzedał mnóstwo Manolos, Michael Jordan sprzedał mnóstwo Nike, MTV sprzedało mnóstwo nagrań, a pokazywanie życia Kylie Jenner na Instagramie i Facebooku sprawia, że Kylie zarabia setki milionów dzięki błyszczykom.  Azyl z jej kosmetykami jest prawie pusty, a kyliecosmetics.com podbija Internet. Możesz powiedzieć, że firma rozwija się od pierwszego wydania Kylie Cosmetics Lip Kit w listopadzie 2015, wraz z ceną $29.99. Możesz powiedzieć, że fenomen zaczął się wcześniej, gdy ta nastolatka dorastała wśród sławnej rodziny. Możesz powiedzieć to wszystko - i to może być prawda.

Ale szczególnym momentem, który wstrząsnął tym światem mody, był moment, gdy Kylie wydała swoje kosmetyki, a one całkowicie wyprzedały się na kyliecosmetics.com — w przeciągu kilku sekund. Jej fani, otworzyli jej drzwi do nowego świata i zamieniły "nastoletnią niepewność" na najszybciej sprzedające się kosmetyki w królestwie historii branży kosmetycznej.

19-letnia Jenner jest teraz głową Kylie Cosmetics - ze wsparciem od SEED Beauty i radach od jej pewnej siebie matki, matką rodu Kardashian Kris. ("To trochę fajne," przyznaje z podziwem i szacunkiem, jaki osiągnęła w czasie tej rywalizacji.) Produkt sam w sobie nie jest rewolucyjny (chociaż Lip Kit, i połączenie kredki do ust i pomadki jest nowe), ale jej metoda biznesu jest. Zamiast śledzić poczynania innych i załatwiania różnych wywiadów, jak i miejsca w Sephorze, z nadzieją, że się sprzeda, jej sposobem są media społecznościowe i sprzedawanie kosmetyków tylko na jej stronie internetowej.

_________________________________________________


"Media społecznościowe są dla mnie wszystkim. To może być również negatywna przestrzeń dla celebrytów. Ale co byśmy bez tego zrobili?" - 
Kylie Jenner


__________________________________________________



Jej tajną recepturą, jest jej liczba obserwujących na Instagramie (i wybiła już więcej niż 85 milionów), która wydaje się, że dociera do każdego. Jest pełna optymizmu z Faustian pact, sprawiła, że żyje życiem przez Internet. “Media społecznościowe są dla mnie wszystkim,” mówi. "To może być również negatywna przestrzeń dla celebrytów. Ale co byśmy bez tego zrobili?". Obserwując ją, doceniasz podejście Warholiana 
(tł. Warholian to metafora. Chodzi o to, że pozwalasz ludziom widzieć tylko to, co Ty chcesz, by widzieli)
w którym chodzi o korzystanie z obsesji na punkcie celebrytów i sztuce uwidoczniania. Jenner pozostaje szczera, co do swojej niekontrolowanej natury i wciela się w osobę pokorną. Ona nie tylko sprzedaje pomadki; sprzedaje rzeczy młode (na topie), zrobione przez nią samą, ogromne, sławne i pieprzcie się. Jej wygląd jest złotem pop-kultury.  Możemy postrzegać Jenner jako gwiazdę reality show lub modelkę, ale oceniając ją przez rosnący fenomen Kylie Cosmetics’, jest to teraz niezaprzeczalne, że jest prawdziwą bizneswoman.

"Zawsze wiedziałam, że chciałam stworzyć własne pomadki," wyjaśnia Jenner, opowiadając o swojej marce, gdy siedziała w swoim ogromnym domu w Calabasas. "Powiedziałam, 'Musimy zrobić znak towarowy Kylie Lip Kit' - tak chciałam, żeby się nazywały." Kluczem do Lip Kitów była definicja wyglądu Kylie, zarządzona przez Jenner i przygotowana przez jej ekipę wizażystów, fryzjerów, osób od paznokci, stylistów, chirurgów plastycznych i dermatologów. Transformacja z dziewczyny, do fenomenu pop-kultury nie jest nową historią w Hollywood: Różnicą między Normą Jean Baker, a Marilyn Monroe jest dorobiony pieprzyk i butelka rozjaśniacza. 
"Miałam obsesję na punkcie swoich ust, dosłownie, i z malowaniem ich tak, by były większe, zanim je wypełniłam."mówi Jenner. Zawsze czuła, że jej usta są niesprawiedliwie zbyt cienkie, więc spędzała godziny, na poprawianiu ich kredką i pomadką, by wyglądały lepiej.

Zmotywowana przez jej codzienny rytuał, obrysowywania jej własnych ust, stworzyła własne połączenie dwóch produktów. "Zazwyczaj, gdy dziewczyny malują ich usta, używają kredek i pomadek, ale one nigdy do siebie nie pasują," mówi, wyjaśniając problem, z którym miała do czynienia prawie każda kobieta. "Więc stworzyłam idealne dopełnienie, bo to coś, o czym zawsze marzyłam."Problem rozwiązany.




Jenner mówi z zapałem o swoim biznesie, jakby był przesądzony z góry; marzenie spełnione, zanim w ogóle wiedziała, że to istniało. To nie jest mała zasługa Kris "Kiedy moje dzieci były bardzo młode, to było łatwe, by rozmawiać z nimi o pasjonujących projektach, w jakie chcieli być włączeni," mówi przez telefon z jej sąsiadującej rezydencji w Calabasas. Kris pamięta, jak trafiło w nią powiedzenie ojca jej przyjaciółki Kathie Lee Gifford, które posiadało w sobie słowa"Odkryj, do czego masz pasję, a potem niech Ci płacą za robienie tego." Wydaje się, że Kim Kardashian West wzięła tę radę poważnie, tworząc różne produkty Kardashian. Kim była pierwszą, która poprosiła swoich fanów o wkład w to, co robi, nazywając perfumy lub by wybrali, w którym miejscu powinna otworzyć sklep. "Nie bardzo rozumiałam, co takiego wyrabiała," mówi Kris. "Była królową w mówieniu nam, co mamy robić, bo uświadomiła sobie, że to był a prawdziwa więź. Myślę, że nauczyła inne dziewczyny, a w szczególności Kylie, jak rozmawiać z fanami."



Kylie miała pasję, a Kris miała część biznesową, ale potrzebowały kogoś, kto wiedziałby, jak działa cały przemysł kosmetyczny."Miałam nazwę marki przez długi czas, ale nie wiedziałam, od czego zacząć," mówi Kylie. "Jaka fabryka, z kim rozmawiać; Nie wiedziałam wszystkiego. Moja mama naprawdę mi z tym pomogła. Jeździła przez całe Los Angeles, do wszystkich fabryk, szukając jednej, idealnej." Laura Nelson, głowa SEED Beauty, osiedlona w LA, ze swoją fabryką produktów do makijażu "Zdecydowałam, by SEED Beauty zaczęło współpracować z innymi markami." mówi Nelson, o swojej kampanii, którą utworzyła z bratem w 2014 roku. Kiedy Jenner zadzwoniła, mówiąc o swoich wielkich pomysłach, wydawało się, że to będzie idealne połączenie - nie tylko dzielili się innowacyjnym podejściem do urody, ale byli również sąsiadami w Calabasas. "Moja praca numer jeden, to słuchanie jej," mówi Nelson o ich procedurach,"Ma dobry instynt, więc pozwalamy jej za nim podążać, słuchamy jej, a potem myślimy, jak to wykonać najszybciej, jak to możliwe."
SEED zaczęło tworzyć produkty w rekordowym czasie, wraz z nowymi procedurami. Znaczy to też, że mogą również reaktywować zainteresowanie Klienta. Kiedy sklep typu pop-op od Kylie Cosmetics, został otwarty w Grudniu, oni już wtedy pracowali nad czymś na Walentynki 2017 w Nowym Jorku. Na otwarciu pojawiło się więcej niż 2,000 osób, które chciały spotkać Kylie, zobaczyć ścianę z lip kitami i wiele więcej. Wszystkie trzy kobiety zgodzą się, że kluczem do sukcesu Jenner jest jej autentyczność, połączona z niezachiwaną wiarą w jej produkty i głęboka więź z tymi, którzy mają zamiar to kupić. "To po prostu jej intuicja," mówi Nelson. "Nie próbuje zrozumieć poziomów, nie próbuje zrozumieć, na czym polega jej wpływ, to jest po prostu coś, co ona wie." dodaje kris, "Miała chyba 17 lat, a nie była jeszcze dorosła. Ale i tak wiedziała, czego chciała i dokładnie wiedziała, jak to będzie wyglądać." Lub jak to Kylie się z tego wyśmiewa, "Jeśli patrzę do torby i widzę, że nie ma tam żadnej pomadki, reaguję tak - "Co teraz zrobię bez pomadki? Potrzebuję pomadki."



Nawet z jej zabójczym instynktem do tego, czego chcą dziewczyny, Jenner wciąż nie jest pewna, co do władzy, jaką posiada w swoich rękach. Z pierwszymi zestawami było tak, jak wspomina"Zadzwoniłam do mojej mamy, wariując i mówiąc 'O mój boże, mamo, to zbyt wiele, ludzie naprawdę to kupią? To szaleństwo!", Wierząc w to, co robi - jej misją jest to, by sfinansować cały projekt samodzielnie. "Potem to wszystko się wyprzedało, dosłownie jak w sekundę... Odświeżyłam stronę, a wszystko zniknęło," mówi Jenner. Dalej to kontynuuje. Gdy produkt się kończy, to się kończy, pozwala produktom, by sprzedawały się w minuty i by tworzyła się atmosfera dzikiego oczekiwania na kolejne produkty. 



Dorastamy przyzwyczajeni do tego, że gwiazdy z dzieciństwa, idą w zapomnienie po tym, jak już dorastają. To, co jest takie inspirujące w Jenner to to, że tworzy swoje własne przeznaczenie. "We wszystkim chodzi o nadzieję i wielkie marzenia. I pragnienie najlepszego dla nas. I się nie zatrzymywać," mówi Kris. "Jeśli się poddasz lub się zrazisz, musisz znaleźć inny środek."


To, jak Jenner radzi sobie w mediach społecznościowych, daje szanse innym markom na wybicie się. "Ktoś napisał dziś do mnie ; Nowi artyści nie powinni martwić się o to, by ich piosenki byli w radiu, powinni chcieć, by pojawiły się na snapie Kylie," mówi Jenner, dodając, że za każdym razem, gdy ona puszcza jakąś piosenkę na snapie, ona robi się znana. W sumie, jej snapchat wyniósł ją na szczeble podobne do różnych innych gwiazd, które śpiewają. Rusza ustami do piosenek, słucha rapu, przesuwa paznokciami po ustach - i miliony ludzi to ogląda. I te miliony oglądających otwierają swoje portfele, by kupić rzeczy na kyliecosmetics.com zanim się wyprzedadzą. 





Nieważne, co jeszcze szykuje się dla młodego speca od mediów społecznościowych, przedsiębiorcy i potomka Kardashianów, to będzie coś, co stworzy sama. "Mam obsesję," mówi o tym, co stworzyła, dodając, że pracuje nad drugim wideo dla jej marki. Coś w stylu teledysku lub zwiastuny do filmu, choć nie ma żadnego filmu lub piosenki, to jest pokaz makijażu. Myśląc o całej jej przygodzie, Jenner prostuje kilka spraw, jak na przykład kłamstwa o jej sukcesie. "Nie mogłabym sobie wyobrazić tego, by ktoś inny przejął Kylie Cosmetics". 





CZUJ SIĘ WOLNY, DODAJĄC GDZIEKOLWIEK TEN WYWIAD, TYLKO WTEDY, GDY DODASZ NA KOŃCU VIA KKJPL.

DZIĘKUJĘ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz